9 személyes a Hyundai hatalmas új prémium SUV-ja
A Hyundai Palisade belső égésű motoros újdonságának dizájnja a Range Rovereket juttathatja eszünkbe.
A Hyundai Palisade belső égésű motoros újdonságának dizájnja a Range Rovereket juttathatja eszünkbe.
A tágas utasteret remek komforttal és prémium életérzéssel kombináló Mercedes V-Klasse legújabb változata modernizált technikával, dízel, lágyhibrid benzines és tisztán elektromos hajtásláncokkal veszi célkeresztbe a pénztárcánkat.
A több mint 300 lóerős teljesítményű és 6 liter alatti átlagfogyasztású 540d szedán és kombi kivitelben is elérhető, jövünk a hazai árakkal.
Ha túl nagy és/vagy túl drága az Audi Q7, akkor kicsit kisebb méretben és pár millióval olcsóbban a megújult Volkswagen Touareg hasonló prémium életérzést vonultat fel számunkra. Teszten a 286 lovas dízel R-Line kivitel.
Nem SUV és nem is zöld rendszámos, viszont igen praktikus és nagyon keveset fogyaszt az új BMW 520d Touring.
Ha túl drága, esetleg túl nagy a BMW X6 és még az X4 is, akkor érdemes egy pillantást vetni a teljesen új X2-re, mely egy az elődjétől teljesen eltérő karakterű kupé divatterepjáró lett. Kipróbáltuk a 300 lóerős durrogós M35i és a 313 lovas hangtalan iX2 változatokat.
Az új Porsche Taycan Turbo S alapára éppen csak 90 millió forint alatti.
Az újdonság az első körben piacra került kétféle BMW i5 közé ékelődik be.
Nem sokkal a teljesen új Audi Q5 után megérkezett a népszerű középkategóriás SUV kupés hangvételű testvérmodellje.
A most debütált nyújtott tengelytávú Audi A5L a korábbi A4 igazi utódja.
Megérkezett a BMW kompakt modelljének vadonatúj negyedik generációja, mely most először “i” betűjelzés és kézi váltó nélkül támad.
Megkezdődött a legmodernebb ötödik generációs hibrid hajtásláncú megújult Lexus UX300h hazai forgalmazása.
A tekintélyt parancsoló külsejű Hongqi H9 hossza bőven meghaladja az 5 métert.
Immár nemcsak kombi, hanem szedán változatban is kapható az újgenerációs Audi A6.
Első körben kétféle tisztán elektromos változatban kapható a harmadik generációs Mercedes CLA, a hibridek később érkeznek.
A négykarikás német prémiumgyártó teljesen megújítja kínálatát.
Megkezdődött a BMW i5 és a Mercedes EQE új kihívójának hazai forgalmazása.
A stuttgarti gyártó 6 év után elérkezettnek látta az időt a G-Klasse ráncainak felvarrására: hibrid technika került a fedélzetre, és a G 500 immár elbukja a V8-as motort.
Megannyi késést követően most végre hivatalosan is lehullott a lepel a vadonatúj, akár 517 lóerős Audi Q6 e-tronról.
Hiába 7 éves modell, nagyon úgy néz ki, hogy az aktuális Audi A8 továbbra is a kínálatban marad.